Hlášení závad a jiných podnětů

Narazili jste v pražských ulicích na závadu nebo poškození na komunikacích nebo jiném majetku? Dejte nám o tom vědět.

Rychle a operativně řešíme havarijní stavy, mezi které patří výtluky, poškozené dopravní značení, znečištění vozovek a další náhlé závady ohrožující bezpečnost provozu.

Online formulář  

Jak nahlásit závadu nebo podnět

Provedeme vás postupem nahlášení

  1. Nahlaste nám závadu nebo podnět.
  2. Náš dispečer zaznamená podnět do systému a vyhodnotí jeho závažnost.
  3. Při podezření na havarijní stav ihned vysíláme dispečera na místo.
  4. Pokud dispečer potvrdí nutnost zásahu, k řešení posíláme smluvního dodavatele. Provizorní opravu provede zpravidla do jedné hodiny. Poté závadu předáváme příslušnému oddělení TSK k definitivní opravě.
  5. O průběhu řešení vás následně informujeme.

Časté dotazy

Jak mohu nahlásit závadu na komunikaci?

Pro nahlášení závad na komunikacích, případně nahlášení jiných podnětů, využijte naši aplikaci Hlášení poruch a závad.
Případně nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky

Vždy prosím uveďte přesnou lokalitu a popis závady.

Jak rychle reagujete na nahlášenou závadu?

Havarijní závady řešíme prioritně — dispečer ihned vyhodnotí situaci a v případě nutnosti vyšle kontrolu. Do jedné hodiny od potvrzení závady vysíláme dodavatele k provizornímu odstranění.

Kam se mohu obrátit s dotazem ke stavu řešení?

Můžete odpovědět na potvrzovací e-mail, který obdržíte po nahlášení závady, nebo kontaktovat dispečink telefonicky či e-mailem.

Co dělat při poškození vozidla nebo zranění kvůli závadě?

Závadu zdokumentujte a ihned nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím naší aplikace Hlášení poruch a závad.

Následně můžete žádat o náhradu škody. Více informací včetně žádosti naleznete na stránce Žádost o náhradu škody.

Jaká hlášení řešíte nejčastěji?

Nejčastěji se jedná o následky dopravních nehod (střepy, znečištění), výtluky na vozovce a poškozené nebo chybějící dopravní značení.