Provedeme vás postupem vyřízení žádosti

  1. Stavebník nám předloží tyto dokumenty:
    • žádost o vypracování návrhu konečné smlouvy o zřízení věcného břemene,
    • geometrický plán pro vyznačení věcného břemene (ve formátech PDF a DGN),
    • tabulku vyčíslení délek, případně vyčíslení plochy v případě plošného věcného břemene,
    • doklad o ukončení akce (například kolaudační souhlas, předávací protokol nebo souhlas s užíváním).
  2. Dokumenty podá osobně v kontaktním centru TSK, písemně poštou nebo prostřednictvím datové schránky.
  3. Po zpracování žádosti bude uzavření smlouvy postoupeno ke schválení Radě hlavního města Prahy v souladu se Zákonem o hlavním městě Praze.
  4. Po schválení smlouvy budou stavebníkovi zaslány doporučeně výtisky smlouvy, z nichž jeden výtisk je potřeba podepsat ověřeně (stačí na poště) a doručit nám zpět k zajištění podpisu z naší strany.
  5. Po podpisu z naší strany budou následně stavebníkovi doručeny dané výtisky smlouvy, z toho jeden ověřený, který je nutné použít ke vkladovému řízení na katastrálním úřadě. Spolu s výtisky smlouvy je dodán i daňový doklad k úhradě.