2. Realizační fáze
Uzavření dodatku ke smlouvě budoucí o zřízení věcného břemene
Máte s námi podepsanou smlouvu o smlouvě budoucí, uplynula vám lhůta 5 let od podpisu smlouvy, případně potřebujete doplnit nebo aktualizovat údaje? Potom můžete požádat o vypracování dodatku.
Dokumenty, které budete potřebovat
- Vyplněná žádost
- námi vydaná původní smlouva o smlouvě budoucí o zřízení věcného břemene
- Vyjádření Odboru evidence majetku Magistrátu hl. m. Prahy k dané akci
- Kopie aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (pouze pokud je žadatelem právnická osoba) s vyznačením osob oprávněných k podpisu smlouvy
- Plná moc k zajišťování smlouvy, případně k podpisu smlouvy
Jak podat žádost
- Osobně v našem kontaktním centru
- Poštou na adresu sídla naší společnosti
- Elektronicky do datové schránky: mivq4t3
Provedeme vás postupem vyřízení žádosti
- Přijetí a zpracování
- Zkontrolujeme žádost a dodané podklady. Pokud budeme mít vše potřebné, v nejbližší možné lhůtě dodatek zpracujeme.
- Výzva k úhradě
- Na e-mail vám pošleme výzvu k úhradě poplatku spolu s termínem a informacemi k podpisu dodatku v našem kontaktním centru.
- Podpis smlouvy
- Domluvíme se na termínu vaší návštěvy našeho kontaktního centra (s sebou si nezapomeňte potvrzení o platbě), případně vám pošleme instrukce k elektronickému podpisu smlouvy.
- Zveřejnění smlouvy v registru
- Pokud smluvní částka přesáhne hodnotu 50 000 Kč, smlouvu zveřejníme v registru smluv Ministerstva vnitra České republiky, abychom splnili zákonné povinnosti.