Centrální dispečink

Na této stránce naleznete přehled všech často kladených dotazů napříč stránkami TSK.

Jak mohu nahlásit závadu na komunikaci?

Pro nahlášení závad na komunikacích, případně nahlášení jiných podnětů, využijte naši aplikaci Hlášení poruch a závad.
Případně nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky

Vždy prosím uveďte přesnou lokalitu a popis závady.

Jak rychle reagujete na nahlášenou závadu?

Havarijní závady řešíme prioritně — dispečer ihned vyhodnotí situaci a v případě nutnosti vyšle kontrolu. Do jedné hodiny od potvrzení závady vysíláme dodavatele k provizornímu odstranění.

Kam se mohu obrátit s dotazem ke stavu řešení?

Můžete odpovědět na potvrzovací e-mail, který obdržíte po nahlášení závady, nebo kontaktovat dispečink telefonicky či e-mailem.

Co dělat při poškození vozidla nebo zranění kvůli závadě?

Závadu zdokumentujte a ihned nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím naší aplikace Hlášení poruch a závad.

Následně můžete žádat o náhradu škody. Více informací včetně žádosti naleznete na stránce Žádost o náhradu škody.

Jaká hlášení řešíte nejčastěji?

Nejčastěji se jedná o následky dopravních nehod (střepy, znečištění), výtluky na vozovce a poškozené nebo chybějící dopravní značení.