Kam mohu nahlásit závadu na dopravním značení?
Nejlepším způsobem nahlášení závady je prostřednictví webové aplikace Hlášení poruch a závad, kde je možné závadu jednoduše lokalizovat, zařadit i přiložit fotografii.
Jak mám postupovat, pokud chci změnit dopravní režim, např. otočit jednosměrný provoz, změnit přednost v jízdě, zřídit nový přechod pro chodce, nebo např. doplnit dopravní značku?
V těchto případech je nutné se obrátit na příslušný silniční správní úřad, který ve spolupráci s Policií České republiky váš podnět posoudí a rozhodne o možnostech řešení.
Spravuje TSK vodorovné dopravní značení V12a (vodorovná žlutá klikatá čára) před vjezdem/výjezdem do/z soukromého objektu?
Nikoliv. Toto vodorovné dopravní značení není v naší správě.
Dopravní značení či dopravně bezpečnostní zařízení, jako například vodorovné dopravní značení V12a, V12c, svislé dopravní značení P4, C2c, B24a nebo dopravně bezpečnostní zařízení (balisety, pružné sloupky nebo bezpečnostní zrcadla, která zabezpečují vjezd či výjezd ze soukromých objektů, garáží, zahrad, míst ležících mimo vozovku atd.) nemáme ve správě.
Správu a údržbu zajištují jejich vlastníci nebo jimi určení správci.
Každé takové zařízení musí být schváleno Silničním správním úřadem příslušné městské části nebo Magistrátem hl. m. Prahy. V případě poškození těchto objektů tito správci zajišťují jejich opravy vždy prostřednictvím odborné firmy.