Mobiliář

Na této stránce naleznete přehled všech často kladených dotazů napříč stránkami TSK.

Jak mohu nahlásit závadu či havarijní stav prvku mobiliáře?

Pro nahlášení poruch nebo závad na prvcích mobiliáře využijte naši aplikaci Hlášení poruch a závad.

Jak mohu požádat o doplnění mobiliáře (např. novou lavičku či stojan na kola)?

Podnět je možné zaslat příslušné městské části, která vyhodnotí jeho oprávněnost a zajistí financování.

Jak mohu požádat o odstranění lavičky či jiného prvku mobiliáře?

Podnět je možné zaslat příslušné městské části, která vyhodnotí jeho oprávněnost a využije standardní prostředky k odstranění prvků mobiliáře, například prostřednictvím TSK.

Chtěl/a bych umístit nový koš na odpadky do místa, kde chybí, jak mám postupovat?

Podnět je možné zaslat příslušné městské části, která vyhodnotí jeho oprávněnost a zajistí financování.

Nahrazujete staré přístřešky na zastávkách MHD novými?

Nikoliv. Zastávkové přístřešky, včetně umístěných odpadkových košů, jsou v kompetenci městské společnosti Technologie hlavního města Prahy.

Kde TSK prvky mobiliáře instaluje a spravuje?

Mobiliář instalujeme a spravujeme výhradně na pozemcích hl. m. Prahy, které jsou ve správě TSK.

Chtěl/a bych nahlásit poškozený přístřešek MHD, jak mám postupovat?

V případě, že se jedná o starý typ přístřešku, využijte naši aplikaci Hlášení poruch a závad.

V případě, že se jedná o nový typ přístřešku, tedy jednotný městský mobiliář (nové černé přístřešky), kontaktujte společnost Technologie hlavního města Prahy, a.s., která má tyto přístřešky ve správě.