Filmové natáčení
Natáčíte film, reklamu nebo jinou audiovizuální tvorbu a potřebujete si pro účely natáčení pronajmout veřejné prostranství v Praze? Zde najdete všechny potřebné informace a návod, jak si zábor krok za krokem vyřídit.
Dokumenty, které budete potřebovat
- Vyplněná žádost
- Předběžný souhlas Odboru dopravy příslušné městské část (pouze pokud plánujete umístění stánku v rámci městské části Praha 1 nebo v pěší zóně Anděl na Praze 5)
- Kopie živnostenského listu nebo výpis z obchodního rejstříku (pouze pokud je žadatelem právnická osoba, dokument nesmí být starší než tři měsíce)
- Plná moc k zajišťování smlouvy, případně k podpisu smlouvy
- Situační plánek se zakresleným a okótovaným záborem
Jak podat žádost
- Jednoduše, z pohodlí domova nebo kanceláře, prostřednictvím našeho online formuláře
- Osobně v našem kontaktním centru
- Poštou na adresu sídla naší společnosti
- Elektronicky do datové schránky: mivq4t3
Provedeme vás postupem vyřízení žádosti
- Stáhněte si žádost ve formátu PDF a vyplňte ji.
- Vyplněnou žádost nahrajte spolu s dalšími přílohami do elektronického formuláře (případně nám dokumenty doručte jinou, vámi zvolenou cestou).
- Následně vaši žádost zpracujeme. U žádostí, které nepodléhají povinnosti zveřejnit záměr na úřední desce Magistrátu hl. m. Prahy to zpravidla stihneme do 10 pracovních dní. Žádosti, které podléhají povinnosti zveřejnění, obvykle vyřizujeme do 25 pracovních dní, během kterých podnikneme všechny potřebné kroky pro zpracování smluvního vztahu. Kdyby nám chyběly některé podklady, dáme vám obratem vědět.
- Pokud má zábor trvat déle než 30 dní, záměr zveřejníme na elektronické úřední desce Magistrátu hl. m. Prahy, kde bude po dobu 15 dní.
- Datum začátku smlouvy nastavíme tak, abyste včas stihli získat všechny další podklady, především rozhodnutí silničního správního úřadu.
- Prostřednictvím notifikace, e-mailu nebo telefonicky vám předáme detaily pro provedení úhrady za pronájem komunikace.
- Po přijetí platby domluvíme podrobnosti k podpisu smlouvy. Termín podpisu je třeba dodržet, protože už je tam započtena i doba pro vystavení rozhodnutí příslušným silničním správním úřadem. Pokud je nutné provést ve smlouvě změny, je třeba to předem projednat s naším specialistou.
- Po podepsání vám předáme dva výtisky Smlouvy o pronájmu komunikace. Jeden nezapomeňte doručit na Silniční správní úřad příslušné městské části.
- Počkejte na vydání Rozhodnutí – Povolení zvláštního užívání komunikací od Silničního správního úřadu příslušné městské části. Teprve potom nabývá nájemní smlouva účinnosti.
Doporučení: V případě akcí většího rozsahu vždy doporučujeme předchozí projednání s příslušným odborem městské části (Odbor dopravy apod.).
Dodatek k uzavřené nájemní smlouvě
Máte uzavřenou nájemní smlouvu a potřebujete oproti původnímu stavu něco změnit? Požádejte o uzavření dodatku ke smlouvě.
Žádost o předčasné ukončení smlouvy
Ještě neuplynula doba, na kterou jste měli sjednánu smlouvu o nestavebním záboru, a přesto ji potřebujete ukončit? Zde najdete potřebné informace k uzavření Žádosti o ukončení nájemní/výpůjční smlouvy.