2. Realizační fáze
Aktualizace Koordinačního vyjádření
Uběhlo od vydání Koordinačního vyjádření delší časové období? Nebo došlo v průběhu stavebního řízení ke změně rozsahu stavby? Potom bude nutné znovu posoudit místní i časové vazby a aktualizovat seznam investorů zapojených do koordinačního procesu.
Dokumenty, které budete potřebovat
- Vyplněná žádost
- Koordinační situace, případně situační plánek včetně okótování
- Plná moc k zastoupení
- Koordinační zápisy (v případě předepsaných koordinací v Koordinačním vyjádření) s řešením střetů kolizních akcí
- Dodatečné stanovisko oddělení správy komunikací TSK s podmínkami pro případné narušení nových povrchů komunikací (pouze v případě, že jsou uvedeny v Koordinačním vyjádření)
Jak podat žádost
- Jednoduše, z pohodlí domova nebo kanceláře, prostřednictvím našeho online formuláře
Provedeme vás postupem vyřízení žádosti
- Stáhněte si Žádost o aktualizaci Koordinačního vyjádření.
- Vyplněnou žádost nahrajte spolu s dalšími přílohami do elektronického podání žádosti.
- Potom už je to na nás – obdržené podklady vyhodnotíme a po prověření místních a časových vazeb vydáme Koordinační vyjádření, případně Koordinační souhlas s provedením výkopových prací.
- Po vydání souhlasu s vámi uzavřeme nájemní či výpůjční smlouvu, kterou zajistí naše obchodní oddělení.
Časté dotazy
Musím zažádat o nové Koordinační vyjádření pokud se mi změnil termín realizace?
Nikoliv, ale musíte zažádat o aktualizaci Koordinačního vyjádření.