2. Realizační fáze

Uzavření dodatku ke smlouvě budoucí o zřízení věcného břemene

Máte s námi podepsanou smlouvu o smlouvě budoucí? A uplynulo od jejího podpisu 5 let, nebo jen některé údaje vyžadují aktualizaci? Potom si můžete požádat o vypracování dodatku.

PDF formulář  

Dokumenty, které budete potřebovat

  • Vyplněná žádost
  • Námi vydaná původní smlouva o smlouvě budoucí o zřízení věcného břemene
  • Vyjádření Odboru evidence majetku Magistrátu hl. m. Prahy k dané akci
  • Kopie aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (pouze pokud je žadatelem právnická osoba) s vyznačením osob oprávněných k podpisu smlouvy
  • Plná moc k zajišťování smlouvy, případně k podpisu smlouvy

Jak podat žádost

  • Osobně v našem kontaktním centru
  • Poštou na adresu sídla naší společnosti
  • Elektronicky do datové schránky: mivq4t3

Provedeme vás postupem vyřízení žádosti

  1. Přijetí a zpracování
    • Zkontrolujeme žádost a dodané podklady. Pokud budeme mít vše potřebné, v nejbližší možné lhůtě dodatek zpracujeme.
  2. Výzva k úhradě
    • Na e-mail vám pošleme výzvu k úhradě spolu s informacemi k podpisu smlouvy – smlouvu lze podepsat osobně v našem kontaktním centru, případně elektronicky.
  3. Podpis smlouvy
    • Domluvíme se na termínu vaší návštěvy kontaktního centra (s sebou si nezapomeňte potvrzení o platbě), případně vám pošleme instrukce k elektronickému podpisu smlouvy.
  4. Zveřejnění smlouvy v registru
    • Pokud smluvní částka přesáhne hodnotu 50 000 Kč, smlouvu anonymizujeme a zveřejníme v registru smluv Ministerstva vnitra České republiky, abychom splnili zákonné povinnosti.