Máte hotovou stavbu inženýrských sítí ke svému domu, která zasahovala do veřejného chodníku nebo komunikace ve vlastnictví hlavního města Prahy? Potom navážeme na smlouvu o smlouvě budoucí a uzavřeme s vámi smlouvu o zřízení věcného břemene. 

Jak probíhá vyřízení žádosti?

  1. Na úvod od vás budeme potřebovat následující dokumenty:
    • vyplněnou žádost o zpracování návrhu konečné smlouvy,
    • geometrický plán pro vyznačení věcného břemene (prosíme ve formátech PDF a DGN),
    • tabulku vyčíslení délek, v případě plošného věcného břemene pak i vyčíslení plochy,
    • doklad o ukončení akce (poslouží třeba kolaudační souhlas, předávací protokol nebo souhlas s užíváním).
  2. Dokumenty nám můžete předat osobně v našem kontaktním centru, případně je doručit poštou nebo do datové schránky.
  3. Po zpracování předáme žádost Radě hlavního města Prahy, aby nám ji mohla schválit (postupujeme v souladu se Zákonem o hlavním městě Praze).
  4. Až bude vše schváleno, doporučenou poštou vám přijdou výtisky smlouvy. Ty je třeba podepsat (jeden ověřeně, například na poště) a následně nám je doručit zpět k podpisu.
  5. Výtisky smlouvy podepíšeme a vrátíme je na vaši adresu. Jeden výtisk bude opatřený naším ověřeným podpisem – ten je třeba použít ke vkladovému řízení na katastrálním úřadě. Spolu s výtisky vám pak dodáme i daňový doklad k úhradě.