Máte hotovou stavbu inženýrských sítí ke svému domu, která zasahovala do veřejného chodníku nebo komunikace ve vlastnictví hlavního města Prahy? Potom navážeme na smlouvu o smlouvě budoucí a uzavřeme s vámi smlouvu o zřízení věcného břemene.
Jak probíhá vyřízení žádosti?
- Na úvod od vás budeme potřebovat následující dokumenty:
- vyplněnou žádost o zpracování návrhu konečné smlouvy,
- geometrický plán pro vyznačení věcného břemene (prosíme ve formátech PDF a DGN),
- tabulku vyčíslení délek, v případě plošného věcného břemene pak i vyčíslení plochy,
- doklad o ukončení akce (poslouží třeba kolaudační souhlas, předávací protokol nebo souhlas s užíváním).
- Dokumenty nám můžete předat osobně v našem kontaktním centru, případně je doručit poštou nebo do datové schránky.
- Po zpracování předáme žádost Radě hlavního města Prahy, aby nám ji mohla schválit (postupujeme v souladu se Zákonem o hlavním městě Praze).
- Až bude vše schváleno, doporučenou poštou vám přijdou výtisky smlouvy. Ty je třeba podepsat (jeden ověřeně, například na poště) a následně nám je doručit zpět k podpisu.
- Výtisky smlouvy podepíšeme a vrátíme je na vaši adresu. Jeden výtisk bude opatřený naším ověřeným podpisem – ten je třeba použít ke vkladovému řízení na katastrálním úřadě. Spolu s výtisky vám pak dodáme i daňový doklad k úhradě.