TSK vyzývá řidiči k opatrnosti. „Žádáme motoristy, aby si uvědomili, že i do hlavního města dorazila zima. Svoji jízdu by tak měli přizpůsobit stavu vozovky,“ podotkl mluvčí TSK. I v Praze musí být samozřejmostí zimní pneumatiky. „Vyzýváme motoristy pokud ještě nemají zimní obutí, aby si urychleně zajistili výměnu pneumatik,“ řekl Mrázek.
Hlavními smluvními partnery jsou společnosti Pražské služby, Ipodec – čisté město a Martin Javůrek – Eko-Patrol. Pro údržbu komunikací prvního pořadí má TSK k dispozici 69 sypačů a na komunikace druhého a třetího pořadí 55 strojů. Pro potřeby Integrovaného záchranného systému a Dopravního podniku jsou dále k dispozici 2 sypače. Problémy s navátým sněhem jsou připraveny řešit dvě sněhové frézy. Pro případ kalamitní situace má TSK s velkými stavebními společnostmi domluveno poskytnutí těžké techniky.
TSK je zodpovědná za 2 288 kilometrů z více než tři a půl tisíce kilometrů komunikací na celém území metropole. Za zbytek jsou zodpovědní ostatní správci. V metropoli jsou komunikace podle své důležitosti rozděleny do tří základních kategorií. U nejvýznamnějších dopravních tepen zařazených do I. pořadí má TSK ke zmírnění závad ve sjízdnosti čtyři hodiny od výjezdu techniky. Místní komunikace zařazené do II. a III. pořadí přicházejí na řadu až po ošetření nadřazených komunikací.